За Accenture

Комбинирайки дългогодишен опит и специализирани умения в над 40 индустрии, ние предлагаме технологични, оперативни, стратегически, консултантски и бизнес дизайн услуги. Нашите над 738 000 служители в 200+ локации по света стоят зад обещанието да развиват технологиите и човешката изобретателност всеки ден. Ние приветстваме промяната, като създаваме добавена стойност и възможност за споделен успех за нашите клиенти, акционери, партньори и общности.

От 2022 г. се позиционираме сред най-уважаваните компании в света, според класацията на сп. Fortune – World’s Most Admired Companies, за 20-та поредна година.

В България присъстваме чрез:

* Технологичен център, ангажиран с най-предизвикателните проблеми на редица индустрии и организации. Комплексните решения, които предоставяме, са разработени с помощта на най-съвременните глобални технологии. Основната ни цел е да насърчаваме дигиталната трансформация в световен мащаб, успоредно с бързо развиващите се иновации, които позволяват на клиентите ни да увеличат своите приходи и да се превърнат в най-добрата своя версия. Към момента, нашият Технологичен екип изпълнява глобални проекти с висока сложност в широко портфолио от индустрии – електронна търговия, търговия на дребно, застраховане, банкиране, телекомуникации, автомобилостроене, публичен сектор, туризъм и култура.Ние сме водещ системен интегратор за SAP, Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Adobe, Workday и други иновативни технологични партньори.

Някои от платформите, които активно интегрираме, са SAP Commerce Cloud, Intershop, MuleSoft, Adobe AEM, IBM Sterling, CommerceTools и др. В допълнение, изграждаме и цялостни персонализирани решения за своите клиенти, базирани на микро услуги. Работим с Java, JavaScript/Typescript, React, Angular и Python. Партнираме си и работим активно с най-големите доставчици на облачни технологии, като AWS, Google, Azure и др.

Присъеденете се към екипа ни. Вашите умения, любопитство и талант ще се превърнат във врата към безгранични възможности за растеж!

* Център за интелигентни операции, специализиран в сферата на застраховане, продажба на технологични решения и продукти (digital inside sales) и звено за нормативно съответствие (KYC). Какво всъщност представляват „Интелигентните операции“? Те включват прилагане на стратегически подход за усъвършенстване на оперативните модели на функциониране в компаниите. Интелигентните операции стимулират иновациите, подобряват клиентското преживяване и позволяват на бизнеса да вземе по-бързи и оптимални решения за развитие. Нашите екипи владеят един или повече от следните езици: английски, френски, немски, италиански, испански, португалски, холандски, гръцки, арабски, турски, руски и много други. За да утвърдим мястото си на доверен работодател и лидер, инвестираме в обучението и развитието на своите служители. Предлагаме богата програма за развитие, повишаване на квалификацията и преквалификация, които подобряват и надграждат професионалните умения. Предходен опит в областта не е задължителен. Присъединете се към нас, за да можем заедно да осигурим добавена стойност в дългосрочен план, успоредно с качествена трансформация на нашите клиенти!



Информация за компанията:

Брой служители в световен мащаб: 738 000+ души в 200+ локации по света

Брой служители в България: 1100+, разпределени в два екипа – Технологии (300+) и Интелигентни операции (800+)

Градове в България:
* София и Пловдив
* Варна, Бургас и Русе (дистанционни позиции)

Година на учредяване на компанията: 1989 г.

В България от: 2015 г. (Технологичен център), 2021 г. (Оперативен център)


Обядвай с…
Цветомира Христова – Директор Оперативен център, Аксенчър България
Цветомира е директор на Оперативното звено в Аксенчър България. Магистър е по право от Нов Български Университет, като в последствие завършва редица обучения с цел развиване на управленските си умения.
Стартира професионалната си кариера в Българо-Американски Инвестиционен Фонд, преминава през ритейл индустрията, а през 2011 се насочва към бързо развиващия се BPO сектор. Фокусира се върху отношенията с клиентите, комуникацията със служителите и управлението на промените.
Ръководи бизнес трансформацията в международен контекст, като отговаря за връзките с клиентите, управлението на партньорствата, местната експанзия и развитието на хората.
Активно допринася за развиването на успешни модели и корпоративни политики, насочени към пълноценното включване и лидерството както на жените, така и на различните и често подценявани групи.
Цветомира има силна лична убеденост, че корпорациите, които приемат и насърчават различието, са по-успешни, тъй като позволяват на своите служители да бъдат автентични. Вярва, че по този начин те се чувстват приети и могат да вложат на 100% своите талант и енергия.

Accenture Bulgaria


Кандидатствай за лична менторска среща с Цветомира Христова

като попълниш следната мотивационна форма възможно най-изчерпателно: