BILLA България
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София.
BILLA България е отличена с първо място в наградите за най-добър работодател Career Show Awards 2020 в посока „Ангажираност и иновации“ в категория „Стратегия за онбординг“, а през 2021 г. получава първа награда в категория „Стратегия за управление на кризи“ за действията си в отговор на предизвикателствата на пандемия и с приз в категория „Най-добър работодател: FMCG”. Веригата си спечелва и признание в петото издание на ежегодния конкурс Employer Branding Awards, организиран от b2b Media през 2022 г., в категории „Employer Branding Event“ (in Pandemic Times) и „Excellence in Office Space“.
Като отговорен работодател, компанията предлага атрактивно възнаграждение, придружено от множество социални придобивки и разнообразни възможности за кариерно развитие в различни отдели на компанията. С гордост можем да заявим, че над 120 студенти са преминали стажантската ни програма от старта ѝ през 2009 г. до днес, а над 40% от тях са назначени на постоянни позиции.
Повече за компанията като работодател може да научите на сайта на компанията: BILLA като работодател
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2021) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2022 г. компанията е отличена с награда за „Любим млечен продукт“ на българите и челни места за собствените марки Минерална вода „BILLA“ и „Българска ферма“. BILLA Градини попада в ТОП 3 в категория „Собствени марки – храни и напитки“ и „Иновативни марки – храни и напитки“ в същия конкурс. Веригата е финалист в сектор „Търговски вериги“, а онлайн платформата www.kulinarium.bg – BILLA Кулинариум е сред най-посещаваните уеб портали в категория „Уеб портали и електронна търговия”.
Веригата е представена в 45 града в страната с общо 145 магазина. Тя продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети. Основен фокус остава подобряването на клиентското преживяване – чрез въвеждането на иновации, в посока дигитализация. До края на 2021 г. компанията въвежда електронни етикети в 37 от своите магазини, а каси на самообслужване – в 26. Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с над 40 български производители – доставящи богато разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци от над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България.