За Xplora
ДОПУСКАШ ЛИ ГРЕШКИ ПРЕДИ, ПО ВРЕМЕ И СЛЕД ИНТЕРВЮ ЗА СТАЖ ИЛИ ЗА РАБОТА?
Има събития и формати, които са важни за нас, поради което често са свързани с много стрес – интервюто за работа определено е сред тези събития. Виж статията, на която ще те отведе следващия QR код за това как да придобиеш умения за осмисляне и повишаване на своето стойностно
предложение като служител.
Има и друг подход, с по-незабавен ефект – да планираш всяка стъпка преди, по време и след интерюто. Приготвили сме 10 конкретни съвета – за
всяка грешка има конкретни съвети. На нас любим ни е KISS моделът преди и след интервю.
KEEP, т.е. какво да запазя, защото ще бъде/било е отлично. IMPROVE – какво да подобря, т.е. тествал съм и не съм прекалено критичен към себе си, START – нещо, което не съм направил и осъзнавам, че е добре да започна да правя, STOP – нещо, което осъзнавам, че трябва да спра да правя.
Едно интервю за стаж или за работа е… едно интервю. Използвай го, за да повишиш своите умения и всеки път да си по-добър. Защото уменията за подготовка, изпълнение и анализ с цел надграждане ще са ти полезни за много други ситуации.
КАК ИЗГЛЕЖДА ЕДНА КОМПАНИЯ, В КОЯТО СИ ЗАСЛУЖАВА ДА СИ СТАЖАНТ И ЧАСТ ОТ ЕКИПА?
Радваме се, че често получаваме обратна връзка, че сме за пример за много компании от сферата на дигиталния маркетинг, но и общо в сферата на услугите. Има много елементи, които формират т.нар. Employee Value Proposition на една компания, т.е. какво конкретно тя предлага на служителите си. И сред тях определено не са само офис среда,
възнаграждение и
възможности за развитие.
В списъка влизат и визията
на компанията, лидерските
качества на мениджмънта,
работната среда и други.
Виж как сме разказали какво е да си част от екипа на Xplora – защото маркетингът в една компания се определя през погледа на клиентите ѝ. Описали сме 46 причини да се кефим, че сме superHUMANs – част от екипа на Xplora.
Xplora е една от най-харесваните и давана за пример агенции за дигитален маркетинг – корпоративната култура, споделяните знания, развитието на екипа са само част от причините за това. Избрахме да ти споделим две много полезни статии, и както винаги – приложими и практични подходи, които да те направят успешен.
КАК ДА ОСМИСЛИШ И ДА НАДГРАДИШ СТОЙНОСТТА, КОЯТО ДАВАШ?
Какво е интервюто за работа? Ситуация, в която нито – една страна няма цялата информация. Работодателят се пита кое е 100% истина в aвтобиографията и в казаното от кандидата. И едно голямо предположение – дали кандидатът ще донесе наистина стойност на база на знанията и уменията си до момента, ставайки част от компанията, Кандидатът пък се чуди дали е събрал нужната информация, дали се е представил и е комуникирал така, че да получи предложение за работа при оптималните за него условия. И едно предположение – че именно в тази компания ще развие потенциала си. Неслучайно има трима души, които имат Нобелова
награда по икономика за това как един бизнес може да разбере повече от клиентите си за тях или за това как може да сигнализира на клиентите си,
че е качествен бизнес. Винаги в ситуацията на избор на стажант и на нова работа има един ключов елемент:
СТОЙНОСТТА, КОЯТО ВСЕКИ ДАВА
Тази стойност е много често субективна. Това е хубаво, защото можем да повлияем на възприятието за нея. И е много лошо, защото субективността може да не е в наша полза. Всеки е автобиографията си е “космонавт” – отличен екипен играч, проактивен и т.н. Всеки интервюиращ го знае.
Xplora Academy предлага много знания в областта на маркетинга, и особено на дигиталния маркетинг. Можеш да намериш много безплатни съвети, интервюта, лекции и чеклисти -полезни при старт в дигиталния маркетинг, за млади професионалисти и за наложени експерти и маркетинг мениджъри.
АКО ТЪРСИШ ДА НАДГРАДИШ УМЕНИЯТА СИ
Преди години едни професии бяха атрактивни и “секси”. Сега са други. Дигиталният маркетинг (стратегии, съдържание, визуални активи, реклама) е много атрактивен в момента и има много причини за това. Независимо дали учиш или си учил, или никога не си “докосвал” елементи на маркетинга в дигитална ера, още малко практически знания ще са ти от полза.
ЕТО КАК ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАШ НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО:
Последвай QR кода и ще попаднеш на Цялостната програма по дигитален маркетинг – 7 модула, всеки от поне 3 отделни курса. Първият модул е изцяло безплатен, води се от Жоро Малчев – с над 25 години маркетинг и бизнес опит, има много гост лектори от бизнеса и от агенции.
Най-якото? Модулът УСПЕШЕН МАРКЕТИНГ В ДИГИТАЛНАТА ЕРА е БЕЗПЛАТЕН, а лекциите са кратки и фокусирани – средно около 10 минути. Включва Основни на маркетинга – ще човешки език избрани приложими и тествани модели; Поведение на потребителите – с много ЕХА моменти колко са приложими моделите, и с много примери; Маркетинг 5.0 – как да правиш
успешен маркетинг в ерата на алгоритмите.
ПИШИ НИ, ако след като изгледаш безплатните лекции, искаш СПЕЦИАЛНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ОТ НАС ЗА ТЕБ!
За кого е предложението?
За амбициозен млад човек като теб, готов да положи усилия да придобие приложими умения.