За Данон Сердика
„Данон Сердика“ е иновативният лидер на българския пазар в категорията свежи млечни продукти и продукти на растителна основа (бадемови, соеви, оризови, овесени и др. чрез марките си Активиа, Актимел, Данонино, Алпро, На баба, Yopro, Фантазия, Данет . Мисията на DANONE като компания е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора в целия свят, следвайки визията си за „Една Планета. Едно Здраве.“ (One Planet. One Health). През 2024г. Данон България получи сертификат B Corp™ – един от най-престижните сертификати за социална устойчивост в света. Сертификатът B Corp™ гарантира, че Danone компанията отговаря на най-високи стандарти за социална и екологична отговорност.
Компанията е част от Danone – водеща глобална компания за храни и напитки, работеща в три здравословни, бързо развиващи се и модерни категории: млечни и растителни продукти, Води и Специализирано хранене. С дългогодишна мисия за осигуряване на здраве чрез
храна за възможно най-много хора, Danone има за цел да вдъхнови по-здравословни и устойчиви практики за хранене, като същевременно се ангажира да постигне измеримо хранително, социално, обществено и екологично въздействие. Danone определи своята Renew
стратегия за възстановяване на растежа, конкурентоспособността и създаването на стойност в дългосрочен план.
С над 96 000 служители и продукти, продавани на над 120 пазара, Danone генерира €27,7 милиарда продажби през 2022 г.