За dm България
dm drogerie market принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият dm магазин отваря през 1973г. в гр. Карлсруе, Германия, а първият такъв в Австрия – през 1976г. в гр. Линц. Централата на dm групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес марката dm е представена в 14 страни в Европа.
dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009г. с първия си магазин за дрогерийни стоки в гр. Видин. Към днешна дата (01.08.2022г.) компанията има 98 работещи магазина в общо 35 града в страната, а служителите й са над 1000.
Асортиментът на dm обхваща повече от 16 000 дрогерийни стоки като сред тях са изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, био храна, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 30 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са Balea, babylove, alverde, Dontodent, Denkmit, Profissimo и dmBio. В магазините за дрогерийни стоки на dm България не се предлагат лекарствени продукти и медицински изделия.
Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор.
„Тук съм човек, тук пазарувам.”






Андрей Петров – председател на Борда на управителите на dm България
Андрей Петров e председател на Борда на управителите на dm България и е част от ръководния екип на компанията още от нейното основаване през 2008 г. Преминал е през различни позиции като регионален мениджър “Експанзия” и ръководител на сектор “Логистика”. В момента отговаря за ресор “Експанзия” и отдел “Продажби”.
Андрей е завършил бакалавър по Стопанско управление от Русенския университет, а след това – MBA и Engineering в FHTW, Berlin. Преди dm е работил в сферата на недвижимите имоти, както и за веригите за хранителни стоки Lidl и Plus в България.
Най-голямото предизвикателство в работата за г-н Петров е времето, което в днешната динамика е може би и най-ценното. В отношението си с хората най-много държи на човечността и коректността. Важно му е да отделя необходимото внимание на всеки един колега или партньор.
Свободното си време поделя между семейството си, стойностна книга, хубав стар филм или мач на любим футболен или волейболен отбор.
