За Lidl Bulgaria

Lidl е водеща компания в бизнеса с търговия на дребно на хранителни стоки, като заема първо място в Европа и четвърто света. Веригата е част от немската Schwarz-Gruppe. В международен план компанията е представена в 32 държави с мрежа от над 11 200 магазина.

Lidl стъпва на българския пазар през 2010 г., когато в един ден отварят врати първите 14 магазина. От тогава до днес Лидл България се утвърждава като една от водещите вериги в ритейл сектора, с особен принос за родната икономика. Днес компанията има над 100 магазина в 50 града, 2 логистични бази – в Равно поле и Кабиле.

Чрез ефективните си процеси и ползотворно сътрудничество с доверени партньори вече 10 години компанията гарантира отлично съотношение качество-цена и внимателно подбран асортимент. Освен на познатото качество и свежестта на продуктите в Lidl, клиентите на веригата могат да разчитат на прегледна подредба, удобни локации, бързо обслужване и лесно и приятно пазаруване.

В основата на бизнес модел на компанията е разбирането ѝ за отговорност и устойчиво развитие. Затова сред ключовите приоритети на Лидл България са отговорността към продуктите и клиентите, служителите, бизнес партньорите, околната среда и местните общности.

Лидл България е коректен работодател за над 3300 служители. Компанията предоставя множество възможности за кариерно и професионално развитие в различни сектори на дейност. Т предлага едни от най-добрите условия за работа на пазара, които включват отлично заплащане и богат пакет допълнителни придобивки.

Обядвай със…
Чавдар Михайлов – Директор Продажби и Логистика, Регионално дружество Равно поле
Чавдар Михайлов е директор Продажби и Логистика и отговаря за оперативния бизнес на Регионалното дружество в с. Равно поле, което включва логистичен център и над 50 магазина на Lidl в Западна България. Той се присъединява към компанията през 2008 г., като минава през различни позиции като Регионален Мениджър Продажби в Германия, Бавария; Мениджър Продажби за Западна България и др.
Чавдар Михайлов завършва Стопанско управление в Hochschule München с две специалности – маркетинг и финанси, инвестиции и банково дело.
Една от ключовите му отговорности е така да организира процесите в склада и магазините в Регионалното дружество, че те да се превърнат в добре функциониращ механизъм. Сред другите му приоритети са безпроблемното протичане на процесите между отделите, търсенето на все по-добри и ефективни решения, постигането на целите в унисон с корпоративния дух, както и изграждането на балансирани и добре работещи екипи.
Вярва, че добрият лидер е човек, който умее да вдъхновява и носи в себе си едновременно сила и сърдечност.