Skip to content
Facebook Linkedin Instagram TikTok

info@tothetop.bg

TalentClub.bg
  • НАЧАЛО
  • АКТИВНОСТИExpand
    • TalentFest 2025
    • Обядвай с шефа
    • Кариерен каталог 2024
    • Талант на годината
    • Graduate Survey
  • БЛОГ
  • ЗА НАС
  • СТАНИ ЧЛЕН
TalentClub.bg

DXC Technology възниква през 2017 вследствие на сливането на два корпоративни гиганта в ИТ индустрията – Computer Sciences Corporation (CSC) и Enterprise Services звеното на Hewlett Packard Enterprise (HPE).

С появата си заявяваме „New, but not born yesterday“ – независимо от новото име на бранда компанията ни е с дългогодишен опит и традиции – историята ни датира от далечната 1959 г.

Мисията ни е да съпътстваме клиентите си по пътя към дигиталната им трансформация и IT иновациите.

Глобално над 130 000 служители работят за DXC Technology. Обслужваме над 6000 корпоративни клиенти в повече от 70 страни от цял свят, сред които са повече от половината Fortune 500 компании.

Наскоро към дългия ни списък от партньорства прибавихме и Manchester United!

В България над 4000 служители работят по цялото ни IT портфолио – техническа поддръжка, облачни технологии, разработване на системи за автономни автомобили, мрежи, кибер сигурност, разработване на приложения/софтуери с Java, .Net, C++ и много други.

Кариерните ни възможности варират от стажантски програми и начални технически позиции, през програми за развитие на ИТ таланти до нишови роли и международни проекти с различни next-gen технологии.

Служителите ни имат възможност да се развиват в различни насоки, възползвайки се от обучения и допълнителни сертификации според индивидуалните им интереси.

Имаме офиси в София и Варна и подкрепяме баланса между личен и професионален живот чрез гъвкав модел на работа (преобладаваща работа от вкъщи/офиса/изцяло виртуално) и допълнителни дни платен отпуск.

Благодарение на доброволните усилия на нашите служители участваме в различни социални инициативи, помагаме, забавляваме се заедно и се грижим един за друг.

Разходки в планината, футболни турнири, каяк или плажен волейбол са само част от примерите, че извън работа също даваме най-доброто от себе си и печелим в екип!

Повече за възможностите за работа, които предлагаме, вижте тук: https://careers.dxc.com/global/en

Как ще премине денят ти?

–        Ще имаш възможност да се запознаеш с основните задачи на тази позиция, да вземеш участие в екипни срещи и обучения и да се включиш в интересни казуси от ежедневната работа на техническите агенти.
–        Ще научиш повече за ролята и структурата на Global Service Desk в DXC Technology Bulgaria.
–        Ще прекараш време с представители на различни функции в организацията – Supervisor, Subject Matter Expert, Automation Lead, Operation Manager и др.
–        Ще разбереш повече за ролята на изкуствения интелект и автоматизацията в работата с клиенти.
–        Ще чуеш за опита на хората в екипа директно от тях и това ще ти помогне да си представиш как би изглеждал кариерният ти път в организацията.

Какво прави един First Line Technical Support?

Позицията е подходяща за кандидати с малък или без технически опит, но с желание да се развиват в IT сферата. Ежедневната работа включва взаимодействие с клиенти от цял свят, използвайки различни канали за комуникация, с цел разрешаване на възникнали технически проблеми.
Ти си идеалният кандидат, ако говориш английски, немски, испански, португалски или друг чужд език и имаш опит с Windows и Microsoft Apps.
Кандидатствай, за да прекараш един ден с нашите екипи!


  • Град София, Бул. България 58, вх. В, офис 29
  • +359 885 0555 71
  • info@tothetop.bg
Facebook Twitter Instagram
  • НАЧАЛО
  • АКТИВНОСТИ
    • TalentFest 2025
    • Обядвай с шефа
    • Кариерен каталог 2024
    • Талант на годината
    • Graduate Survey
  • БЛОГ
  • ЗА НАС
  • СТАНИ ЧЛЕН