За eMAG

Основана през 2001 г. в Румъния, eMAG е водеща платформа за онлайн търговия на дребно с дъщерни дружества в България и Унгария. В продължение на над 20 години компанията постоянно инвестира в услуги, базирани на технологии, които помагат на клиентите да спестят време и пари.

Вече от 10 година на българския пазар, днес eMAG предлага в България повече от 1 500 000 артикула от различни категории, включително смартфони, джаджи, телевизори, лаптопи, домакински уреди, продукти за бебета и играчки, стоки за дома и градината, за красота и лична грижа, за автомобила, мода и спорт; над 250 000 от продуктите на платформата се предлагат от eMAG и над 1 300 000 от над 5000 Marketplace търговци.

eMAG.bg е шопинг дестинация, предлагаща удобно пазаруване чрез възможност за доставка до над 3000 точки за получаване (трите шоурума на компанията, куриерски офиси и клоновете на Български пощи),  с множество опции за плащане (онлайн, потребителски кредит, наложен платеж) и с удобно мобилно приложение. www.emag.bg

В момента в eMAG България работят над 280 души, а екипът не спира да се разраства. През 2020г. eMAG отваря първия си eMAG Шоурум в България в Serdika Center, София, а през 2021 г. отварят врати два нови eMAG шоурума в Paradise Center, София и Mall Plovdiv.

Екипът ни е обединен от общи ценности, защото:

1. Ние разбираме клиента – изпълняваме всяко едно обещание както към клиентите, така и към нашите партньори и колеги, разбираме нуждите на всеки, с когото работим и сме постоянно заети с това те да бъдат все по-удовлетворени от нас.

2. Мислим като успешен предприемач – този начин на мислене ни помага да си поставяме амбициозни цели, да преодоляваме препятствията, когато се появят, и да постигаме всичко, към което се стремим.

3. Ние вземаме решения, подкрепени от данни – тъй като имаме достъп до толкова много данни, важно е да знаем какво ни показват, преди да вземем решения, и да разглеждаме проектите от всички гледни точки.

4. Ние оценяваме въздействието на нашите проекти – ние не се впускаме в нещата, без да знаем как измерваме успеха, за да оценим правилно въздействието в крайна сметка. Така знаем какво е проработило и какво се е объркало и знаем какво да избягваме в бъдеще.

5. Действаме отговорно – анализираме възможните резултати от нашите решения и поемаме отговорност за резултатите, без значение дали са успех или провал.

6. Подкрепяме се взаимно – всички сме част от един отбор и ролята на всеки е да помага на отбора да печели.


Обядвай със…
Силвиу Гугуи – управител на eMAG България
Силвиу се присъединява към eMAG Румъния през 2016 г. с професионален опит, както в телекомуникационната, така и в електро-ИТ индустриите.
Амбициозен и целенасочен, той вярва, че бизнесът се нуждае от постоянни инвестиции, за да постигне устойчив растеж и лидерска позиция. Неговите знания и умения за коучинг, лидерство и управление на екипи също му помагат да развие страхотен екип от професионалисти.
След завършването на Politehnica University of Bucharest, Силвиу Гугуи завършва ускорена програма по мениджмънт  в Yale School of Management и курс „Disruptive Strategy” в Harvard Business School.