Foundever България е интернационална аутсорсинг компания. Ние осигуряваме външни продажби, техническа поддръжка, обслужване
на клиенти и други бизнес процеси за нашите партньори. Макар в България да имаме два обособени офиса – в София и Варна, 93% от нашите служители работят от вкъщи.
95% ОТ МЕНИДЖЪРСКИЯ ЕКИП Е ПОВИШЕН ВЪТРЕШНО!
Вярата в нашите служители ни кара да създадем вътрешна програма за таланти. Веднъж влезли в тази серия от курсове, колегите ни се обучават на тънкостите на позициите си, за които се подготвят. Тук ключова роля играе личния подход на Learning специалистите към всеки участник.
- Над 1300 човека в цяла България
- 93% от колегите работят от вкъщи
- 27 националности от различни възрастови
групи
Индустрия: Аутсорсинг – компания за изнесени услуги
Локация: Цяла България
Най-големият ни актив са служителите! Това е и причината непрекъснато да развиваме техните умения и способности. Инвестирайки в тях, ние гарантираме успеха на нашите клиенти и техните бизнеси за над 6 млрд. лв.
УЧИ, БЪДИ ЛИДЕР, ИЗРАСТВАЙ С НАС!
Развитие
Инвестираме в служи-телите си с вътрешни програми, обучения и
инициативи, за да развием уменията им и да им помогнем да постигнат целите си.
Култура Креативност, Отдаде-ност, Отношение към човека. #Foundeverlife е ангажиментът ни към нашите служители.
Общност
Отговорни заедно
Стремим се да правим света по-добър и да вдъхновяваме остана-
лите да правят същото.
Възнаграждения & Признание
Празнуваме успехите и възнаграждаваме хората си за упоритата работа, която вършат всеки ден.
MAX (My associate eXperience)
Максимизирай изживя-ването си. Насърчаваме служителите си да спо-делят обратна връзка, изслушваме ги и пред-приемаме действия.
EverBetter
С грижа за хората сме създали програма за промотиране и стиму-лиране на здраво-словния ментален и физически начин на живот.
Обядвай с…
Мария Димитрова – Регионален
Директор за България, Foundever
Мария Димитрова поема ръководството на Фаундевър в България през май 2022 г. Преди това в същата компания е била Мениджър на екип и Сайт директор.
Мария започва кариерата си като програмист на счетододен софтуер, в последствие и като SAP developer. Работата я насочва към обслужване на клиенти чрез разработване на CRM софтуер, а след това и като ръководител на различни по големина екипи. В момента тя управлява екип от около 1000 души.
В близо 20 годишната си кариера в различни сфери на обслужването на клиенти Мария придобива Сертификация COPC (Customer Operations Performance Centre), сертифицира се като медиатор към Министерството на правосъдието в решаване на спорове със насоченост към потребителски и трудови такива.
Тя вярва, че младите хора имат огромен потенциал и се нуждаят от ментори, които ще им помогнат да го развият. По тази причина от 2018 година участва в различни доброволчески менторски инициативи като Junior Achievement, Mentor The young и TeenNovator където помага на младите хора да придобият опит в предприемачеството и да стартират своя собствена компания. Има международен сертификат за съдия на състезания по дебати, където учи ученици и студенти да развият своя потенциял. В стремежа си да обхване по-голям кръг от млади хора, Мария овладява жестовия език, чрез който общува със слабо чуващи или нечуващи хора и им помага в тяхното кариерно развитие.
През 2024 година Мария Димитрова печели Българска индивидуална награда за лидерство след оценката на 14 членно международно жури.
1 ден във Foundever Bulgaria
Кандидатствай за лична менторска среща с Мария Димитрова
като попълниш следната мотивационна форма изчерпателно: