За Konica Minolta

Konica Minolta, водещият глобален технологичен бранд, отбелязва своя 150-годишен юбилей през 2023 година. Това  значимо постижение разкрива богатата и успешна история на компанията.

Историята на Konica Minolta започва през 1873 година, когато Рокусабуро Сугиура основава Konica Corporation в гр.Токио, Япония. Компанията се занимава с продажба на фотографски и литографски продукти, но с времето разширява своята дейност.

През 1928г. Казуо Ташима създава Nichi-Doku Shashinki Shōten, която по-късно става Minolta Co. Minolta започва да се развива като производител на камери и фотографска оптика. В последвалите години двете дружества, Konica и Minolta, разработват технологични решения, които привличат вниманието на световната общественост.  През 2003 година двете компании се сливат, поставяйки началото на Konica Minolta.

Днес, повече от 39 000 души в цял свят работят с ентусиазъм и вдъхновение, за да превърнат компанията във водещ доставчик на иновативни технологии. С представителства в над 150 държави и с над 2 млн. клиенти, брандът Konica Minolta се свързва с надеждност и високо качество на предоставяните решения и услуги.

През всички тези години Konica Minolta поставя нови стандарти и предлага революционни продукти и услуги, които отговарят на съвременните предизвикателства и създават нови възможности за растеж на организациите. Всичко това затвърждава позицията на компанията като безспорен лидер в осигуряването на цялостни решения за управление на корпоративни документни и печатни работни процеси, както и на иновативни цялостни решения за представителите на полиграфическия бранш.

В последните години Konica Minolta бързо успя да спечели позицията на надежден партньор за платформи за дигитално работно място и смарт видеонаблюдение, свързвайки хора, технологии и информация.

Коника Минолта България е част от глобалната мрежа на Konica Minolta от 2005 г. Компанията успява да разширява постоянно клиентската си база, което отразява ангажираността и постоянството на българската компания в следването на заложените ценности и стандарти на глобалната марка.

Екипът е най-ценния актив на Коника Минолта България по пътя към успеха ѝ. Затова и компанията инвестира в знанията, уменията и удовлетвореността на служителите си. Безспорно доказателство за цялостния подход към развитието на екипа е отличието за най-добър работодател в България за 2023 г. в класацията на Top Employers Institute.


Обядвай с…
Йорданка Христова – Маркетинг мениджър на Коника Минолта България
Магистър по икономика по Международен Туризъм и Финанси. Завършва програмата Marketing Week Mini MBA през 2021г., водена от колоритния маркетинг гуру Марк Ритсън, както и екзекютив програмата „Брандът Женско лидерство“. От няколко години е част от Комуникационната група на Съвета на жените в бизнеса. Ментор в четвъртото издание на програмата Mentor the Young.
Йорданка се присъединява към Коника Минолта България в началото на 2020г и ръководи маркетинг екипа в Коника Минолта България. Отговаря за реализацията на маркетинг стратегията за портфолиата, с които компанията е  представена на българския пазар – оптимизирани решения за печат, дигитални печатни технологии за производствен печат, ИТ решения и интелигентно видеонаблюдение.
След повече от 19 години опит с B2B маркетинг в технологични компании е убедена в силата на новите технологии и в смелостта винаги да тестваш нови подходи в маркетинг кампаниите, които екипът й създава. Вярва, че най-успешни са именно тези маркетинг послания, които се базират на баланса между автентичност, смелост и сила на емоциите,  но са базирани и на обратната връзка от клиентите и изводите от детайлния анализ на натрупаните данни.



Още за Konica Minolta


Кандидатствай за лична менторска среща с Йорданка Христова

като попълниш следната мотивационна форма възможно най-изчерпателно: