За LPP
Историята на LPP датира от 1991 год., като за повече от три десетилетия изградихме компания, която към момента е една от най-динамично развиващите се модни компании в региона на Централна и Източна Европа. Управляваме пет широко разпознаваеми модни марки: Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay.
На международно ниво LPP присъства на почти 40 пазара, като оперираме на българския пазар от 2008 год. От тогава непреставаме да разрастваме своята мрежа от магазини и работни места, и към момента в България имаме над 700 служителя и над 60 магазина в цялата страна.
За нас най-важни са служителите в компанията и наш основен приоритет е както личностния, така и професионалния растеж на всеки един от тях.
През годините ние се обединихме около принципи като отговорност, откритост, уважение към другите и насърчаваме непринудената, и творческа работна атмосфера. В комбинация с уникалните умения, внесени от нашите служители, широките възможности за професионално израстване и общата любов към модата, създадохме силен и сплотен екип.
Семейната атмосфера е движещата ни сила всеки ден да бъдем най-добри в това, което правим. Създадохме сигурна работна среда, която дава спокойствие на нашите служители и по този начин имат възможността да достигнат пълния си потенциал. Всеки член на нашето семейство получава възможността за въвеждащи и надграждащи обучения, както и неограничени възможности за кариерно развитие.
„Определено това, което най-много ми харесва в компанията, е екипът. Подкрепата и приятелската атмосфера са ключът към успеха на LPP.“ – Злати Иванов, Оперативен мениджър, част от компанията от 13 години.
Наясно сме с въздействието, което индустрията ни оказва върху глобалната икономика, социалните и икономически отношения, както и околната среда. LPP се развива динамично и чувството ни за отговорност към всеки, който е част от нашия бизнес, е неразделна част от това развитие. Отзивчиви сме към нуждите на заобикалящата ни среда и не оставаме безразлични към тях.
Нашият отговор на климатичните предизвикателства е стратегията ни за устойчиво развитие 2020 – 2025 „За хората, за нашата планета“, интегрирана с бизнес стратегията на LPP. В нея сме поставили конкретни и измерими цели, свързани с нашия подход на всеки етап от работата ни.